tisdag, december 09, 2008

Sjukling




De är så typiskt, äntligen när jag har några lediga dagar så går jag och blir sjuk! Slog till bara sådär igår kväll. Kanske är något som går nu, då många blivit dåliga på sista tiden. Fast jag måste erkänna att det är mysigt att vara sjuk :) Ligga hemma i myskläder och med täcken framför tv:n (där jag förövrigt bott sedan igår) och bli ompysslad.

Idag önskar jag mig en laptop. Jag orkar inte släpa mig från soffan för att få tillbringa några minuter framför datorn.

15 dagar kvar till julafton, det ni!

5 kommentarer:

Ida sa...

Krya på dig! Hoppas du har många julfilmer att mysa framför.. för då blir man snabbt pigg igen ;D

Anonym sa...

Du får skriva till tomten...
Drick varmt ingefärste.

Anonym sa...

Åhh Krya på dig!! Inge roligt alls ju...

Julbloggarn sa...

Tack snälla ni :) Nu känner man sig dock bättre

Anonym sa...

Hoppas att du känner dig bätre snart