onsdag, oktober 29, 2008

Inte långt kvar till jul..



Femtiofem dagar, och färre blir det :)
Jag hoppas bara att det bli en riktig vinter i år, med mycket snö som kompensation för de senaste vintrarna som mest bestått av slask och dåligt väder. Det har varit mycket prat om att det ska bli en riktig vinter i år eftersom det finns så mycket rönnbär, hoppas det stämmer!

Var som sagt på Ikea i måndags för att köpa hem lite smått och gott. Julprylarna som fanns framme var inget som jag tyckte särskilt mycket om. Som jag nämnt tidigare så känns färgerna riktigt tråkiga och färglösa, mycket orange och blått. Julkollektionen KALLT får tummen ner.

Förresten, har ni börjat köpa julklappar än?

1 kommentar:

Anonym sa...

Nope.. inga julklappar här än.. MEN vi har börjat producera lite.. Min storebror ska få en stor fin tavla målad av min man.. Sen ska det sys lite å donas lite.. och scannas! Sen blir det väl till att köpa lite också.. Planen för mig var (är) att bli klar under v 45 mend julklapparna.. för sen kommer det inte hinnas med.. för i december månad ska det tas lungt så man hinner njuta av julen!